Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Klasyfikacja taryfowa i korzystanie ze Wspólnotowej Taryfy Celnej w 2025 - warsztaty
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Na szkoleniu omówimy m.in.: budowę Wspólnotowej Taryfy Celnej, jej strukturę i zawartość oraz zakres stosowania, funkcjonowanie systemu TARIC i ISZTAR, funkcjonowanie systemu HS na świecie, Ogólne Reguły Interpretacji Nomenklatury Scalonej.

Termin: 2025-05-26 - 2025-05-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1090.00 zł

1340.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika.

Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.001225.50 zł

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Szkolenia

Excel dla kadrowych
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędną w pracy kadrowego i księgowego funkcjonalnością Excela.Szkolenie jest skierowane do kadry kierowniczej, pracowników działów kadr i płac i księgowości.

Termin: 2025-07-17 - 2025-07-18 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

890.00 zł

1094.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Trójmiejskie targi pracy rozpoczęte.
2009-05-18 14:04:21

W dniach od 18 do 20 maja 2009 mamy zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w XII edycji Trójmiejskich Targów Pracy odbywających się w Nowym Gmachu Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

Targi Pracy w Szczecinie
2009-02-16 13:41:01

Pragniemy zaprosić Państwa do wzięcia udziału w największych Targach Pracy Pomorza Zachodniego, które odbędą się 31 marca 2009 roku w hali Miejskiego Ośrodka Sportu Rekreacji i Rehabilitacji mieszczącego się przy ulicy Narutowicza 17 w Szczecinie.

Artykuł Targi Pracy w Szczecinie
Zachęcić do nauki języków obcych
2008-10-02 15:31:13

Nastolatkowie niechętnie uczą się języka pod przymusem, rodzice powinni zastanowić się, jak zmotywować je do pracy. Są na to sposoby, a jak podejść do tematu? Oto kilka sposobów zaprezentowanych w PolskaTimes.

Artykuł Zachęcić do nauki języków obcych
Badania rynku pracy w Wielkopolsce
2008-08-18 11:33:02

Doradcy zawodowi Fundacji Aktywności Lokalnej podkreślają, że wybierając swoje miejsce zawodowe należy kierować się własnymi predyspozycjami zawodowymi. Następnie należy poznać otaczający nas rynek pracy. W tym celu Fundacja Aktywności Lokalnej postanowiła zbadać jak się ma rynek pracy w Wielkopolsce, w okresie lipiec/sierpień.

Human Resource Management Systems GigaCon 2008
2008-08-04 00:38:22

Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1
Swoje produkty przedstawią firmy informatyczne dostarczające oprogramowanie usprawniające zarządzanie personelem w małych firmach i w międzynarodowych korporacjach.
Uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę na temat najnowocześniejszych rozwiązań systemowych wspomagających zarządzanie kadrami w firmie.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia Excel Stary Folwark, Warmińsko - Mazurskie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.